خدمات دیجیتال مارکتینگ از کجا بگیریم؟
نوشته شده توسط : لیدی

کدهای QR
کدهای QR نوعی برچسب اسکنر هستند که مشتریان را به یک صفحه یا برنامه خاص می برد. در خدمات دیجیتال مارکتینگ تاثیر زیادی دارد

به عنوان مثال، این یکی برای صفحه فرود انگلیسی ویکی پدیا است:

یک کد QR برای صفحه فرود ویکی پدیا.
قبلاً برای استفاده از کدهای QR نیاز به دانلود یک برنامه خاص داشتید، اما در حال حاضر تنها چیزی که واقعاً می خواهید دوربین تلفن همراه خود است تا وب سایت را خروجی و باز کند.

از آنها می توان برای انتقال تبلیغات، ارسال مشتریان به یک ویدیو، یا حتی پیوستن به انواع مختلف نمایش های جدا شده ارتقا یافته استفاده کرد، مانند این تبلیغ تلویزیونی برگر خط کش:

مدل دیگر تبلیغ Super Bowl 2022 Coinbase است:

دستورالعمل‌هایی برای راه‌اندازی یک تکنیک تبلیغاتی پیشرفته قطع شده
آیا برای راه اندازی یک تکنیک تبلیغاتی کامپیوتری قطع شده آماده اید؟ این روشی است که می توان آن را در چهار کار ساده انجام داد.

راه‌اندازی یک روش تبلیغاتی قطع‌شده بهبودیافته: تبلیغات را برای مراحلی مانند تابلوهای پیشرفته، نمایش‌های نمایشی آیتم‌ها و آزمایش‌های رایانه‌ای آیتم را پیشنهاد دهید.
روشی برای تبلیغ رادیویی ایجاد کنید: به سمت برنامه های رادیویی محله در مورد حمایت های تبلیغاتی حرکت کنید یا با استفاده از صداهای بی معنی، نام های بزرگ اطراف یا ارجاع به موضوعات شیک، در تبلیغات معمولی طراحی کنید.
در تبلیغات تلویزیونی شرکت کنید: بهترین روش برای کسب بازدهی منصفانه برای پول سرمایه‌گذاری شده در تبلیغات تلویزیونی، خرید زمان تبلیغات در موقعیت‌های معروفی است که افراد به صورت زنده مشاهده می‌کنند، تبلیغاتی انجام می‌دهند که به یک حس وب تبدیل می‌شوند (از طریق مشکوک، شخصی یا سرگرم‌کننده بودن). )، یا تبلیغاتی را ایجاد کنید که می توانید مجدداً در ایستگاه های تبلیغاتی مختلف استفاده کنید.
از تبلیغات تلفنی استفاده کنید: تلفن های همراه تلفن های جدیدی را برای تبلیغ درهای باز تنظیم می کنند. از برنامه نویسی امروزی استفاده کنید و پیام های صوتی بدون زنگ را برای اهداف ارسال کنید، پیام هایی را ارسال کنید که ترتیبات و پیشرفت هایی را برای خرید مشتریان ارائه می دهد یا از کدهای QR استفاده کنید.
سوالات متداول
تبلیغات پیشرفته چیست؟
نمایش رایانه‌ای، تبلیغاتی است که از طریق کانال‌های پیشرفته، از جمله سرگرمی آنلاین، برنامه‌های کاربردی همه‌کاره، ایمیل، برنامه‌های کاربردی وب، ابزارهای جستجوی وب، سایت‌ها یا هر کانال پیشرفته جدید منتقل می‌شود.

سرنوشت تبلیغات پیشرفته چیست؟
جهان های قطع شده و آنلاین تاثیر می گذارند. ابزارهای مرسوم مانند یخچال، جوجه های گوشتی و حتی اعلامیه ها به طور کلی برای استفاده از رسانه های رایانه ای مدرن می شوند.

به چه دلیل تبلیغات پیشرفته اهمیت دارد؟
گوگل و فیس‌بوک درآمد بیشتری نسبت به سازمان‌های رسانه‌ای معمولی تولید می‌کنند، زیرا چشمان آنها بیشتر است. این دلیلی است که تبلیغات کامپیوتری انجام می شود. این جایی است که مورد توجه قرار می گیرد.

چه کانال هایی تبلیغات پیشرفته را تشکیل می دهند؟
فهرست های وب، سرگرمی های مجازی، سایت ها، تبلیغات آنلاین، نمایش شرکت های تابعه، پیام ها و برنامه های کاربردی همه کاره.

چگونه می توانم یک زندگی مادام العمر را در تبلیغات کامپیوتری شروع کنم؟
با درک مجلات آنلاین، مقالات سفید و سایر اکتشافات شروع کنید تا هر چقدر که می توانید پیشرفت کنید. سپس، گذراندن یک دوره گواهی در زمینه مورد نیاز برای کار کردن را در نظر بگیرید.

پایان
این یک حرکت شبیه چمچه زنی برای نمایش پیشرفته است. همانطور که ممکن است بدیهی باشد، وب، با حاشیه زیاد، به هیچ وجه تنها نقطه ای نیست که تبلیغ کنندگان حتی امروزه به موفقیت دست یابند.

بدیهی است که هیچ کس نمی تواند از درهای باز عبور کند و هر تبلیغ کننده باید بر نمایش مبتنی بر وب مسلط باشد.

استفاده از این استراتژی‌های تبلیغاتی پیشرفته جدا از هم می‌تواند به تمایز سن اصلی شما در سرگرمی‌های آنلاین، نمایش محتوا و مواردی از این دست کمک کند.

با این حال، سازمان ما زمان قابل توجهی را صرف تبلیغات بدون ارتباط نمی کند، ما می توانیم به شما کمک کنیم با فرض اینکه واقعاً برای توسعه یا راه اندازی روش تبلیغات پیشرفته مبتنی بر اینترنت خود کمک می خواهید! برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

آیا روش‌های ترویج رایانه‌ای را در کسب‌وکار خود درگیر می‌کنید؟ کدام کانال بهترین است؟





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: